מסעדת ריקוטה מתחדשת בכשרות של הרב וינר

עפר גדנקן No Comments on מסעדת ריקוטה מתחדשת בכשרות של הרב וינר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מול נוף ההרים של ירושלים ועיצוב שכולו עץ וכפריות איטלקית ניצבת מסעדת השף החלבית ריקוטה בהר חוצבים, המסעדה שעד היום התהדרה בכשרות המהודרת של בד"צ קהילות ומהדרין ירושלים מתחדשת כעת עם כשרות ידועה נוספת של הרב וינר.

בריקוטה, תוכלו למצוא תפריט חלבי עשיר ומגוון המשלב בתוכו מנות ים תיכוניות פיקנטיות, פוקאצ'ות פיצות ופסטות איטלקיות איכותיות, מנות דגים מלוות בתוספות עשירות, וביניהם סלטים חמים וקרים במגוון צבעים וטעמים מפתיעים, בעונת החורף תוכלו למצוא במסעדה בנוסף מגוון מרקים כמו מרק בצל, מרק קרם אפונה ועד שלל מרקים מחממים בטעמים מיוחדים,

במטבח של ריקוטה עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר ועל הכנת המנות מופקדים שפים מקצועיים בעלי ניסיון עשיר, כאשר בסיום הארוחה תוכלו להנות ממתיקות קלילה בתפריט הקינוחים שלנו.

התפריט כולו נבנה על ידי השפית חני כהן, שמבטיחה בנוסף לתפריט בכל שבוע מנות ספישל חדשות, המלצה שלנו תשאלו את המלצר.

מריקוטה נמסר "קהל לקוחות המסעדה ימשיך להנות מהחוויה והשירות המוכרים כשלאור הדרישה שעלתה לקחנו גם את הכשרות המהודרת של הרב וינר"

עכשיו, כשהחורף כבר כאן, זה הזמן להיכנס לאווירה החמימה של ריקוטה, למלא אנרגיות ולטעום ממגוון מנות חלביות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

אז אם אתם מחפשים יציאה זוגית לערב חורפי או עוד ערב מפנק למשפחה, בריקוטה מובטחת לכם חוויה קולינרית איכותית טעימה וכעת גם מהודרת במיוחד.



0 תגובות